Latest posts

Forum Statistics

Threads
24,629
Posts
483,607
Members
27,517
Latest Member
miamiking75
What's New?

My new baby

jhc005

jhc005

Muscle Princess
Sep 14, 2013
56
47
#13
:oops:o_O
This is an RST I better not have a bunch of shitty recalls to deal with..........thanks for the heads up
Ours is a Z71 trail boss. Hopefully you won’t have all the recalls we’ve had. But, I LOVE everything about it. They’ve been small annoying recalls. Nothing huge.
 
The Phoenix

The Phoenix

VIP Member
Jul 29, 2014
415
195
#14
Guys going up to Kalispell tomorrow to pick up my new toy hauling rig I sold my 2013 Silverado to the first guy to look at it without him even test driving.
So unless I wanted to tow with wife’s Caddy I had to get something
Found a Silverado with the 6.2 liter gas as I don’t need a Duramax really so this is it gents.
Full heated and cooled leather, sun roof, 10 speed tranny, Bose stereo, all the electronic life saving shit, parking aid posi rear end, Blah Blah the stuff you need in the snow etc....
Kinda fun to get the big engine like the Escalade has, exact same drivetrain.
Will take more pics when I actually pick it up tomorrow:D
Cheers
View attachment 10890
No that we know what you drive (kudos); I wanna know what drives you.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Swiper

Swiper

VIP Member
Jan 8, 2011
871
544
#16
Guys going up to Kalispell tomorrow to pick up my new toy hauling rig I sold my 2013 Silverado to the first guy to look at it without him even test driving.
So unless I wanted to tow with wife’s Caddy I had to get something
Found a Silverado with the 6.2 liter gas as I don’t need a Duramax really so this is it gents.
Full heated and cooled leather, sun roof, 10 speed tranny, Bose stereo, all the electronic life saving shit, parking aid posi rear end, Blah Blah the stuff you need in the snow etc....
Kinda fun to get the big engine like the Escalade has, exact same drivetrain.
Will take more pics when I actually pick it up tomorrow:D
Cheers
View attachment 10890
you said tranny...




 
Last edited:
jhotsauce7

jhotsauce7

TID Board Of Directors
Jan 18, 2011
2,635
511
#17
Nice ride!!! Just got a new pick up as well Tacoma Trd Pro, not quite as big as your rig there but perfect for off roading in the desert
 
Top